Regulamin przedmiotu
1. Zasady obecności studenta na zajęciach:
• Zajęcia prowadzone są zdalnie na platformie MS Teams
• Obecność na zajęciach jest obowiązkowa (limit nieobecności 20%)
• Nieobecności studenta na zajęciach należy usprawiedliwić oraz uzyskać od prowadzącego informację o sposobie uzupełnienia w trybie indywidualnym realizowanych na nich czynności programowych.
2. Weryfikacja osiągnięcia efektów uczenia się prowadzona jest poprzez:
• obecność i aktywność na zajęciach,
• wykonanie pracy seminaryjnej,
• prezentację pracy seminaryjnej i planu realizacji pracy dyplomowej
3. Zasady zaliczania zajęć, przedmiotu i wystawiania oceny końcowej z przedmiotu (metody oceny w karcie przedmiotu).
• Zaliczenie przedmiotu na ocenę na podstawie średniej z ocen: 1) pracy seminaryjnej, 2) prezentacji pracy seminaryjnej, 3) aktywności na zajęciach.
4. Tryb ogłaszania ocen uzyskiwanych przez studentów oraz zasady poprawiania ocen:
• Oceny są ogłaszane na zajęciach, a ich uzasadnienie podaje prowadzący.
• Każdą ocenę można poprawić na zajęciach seminaryjnych po wcześniejszym uzgodnieniu z prowadzącym.
5. Możliwości i zasady udziału studentów w dodatkowych terminach sprawdzianów:
• Nie przewiduje się dodatkowych (poza zajęciami programowymi) terminów na zaliczanie prezentacji prac seminaryjnych.
• Pisemne prace seminaryjne powinny być przesłane prowadzącemu w terminie ich prezentacji – dopuszcza się przy tym 1-2 tygodniową zwłokę.
6. Zasady powtarzania z powodu niezadowalających wyników w nauce:
• Zajęcia podlegają powtórzeniu – w sytuacji uzyskania oceny niedostatecznej z seminarium dyplomowego.
7. Określenie rodzaju materiałów i urządzeń dopuszczonych do używania przez studentów podczas weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się:
• Podczas weryfikacji efektów uczenia się student może korzystać z różnych materiałów i urządzeń technicznych.
8. Informacja dotycząca niesamodzielności pracy podczas weryfikacji efektów uczenia się:
• Stwierdzenie niesamodzielności przygotowania pracy seminaryjnej skutkuje wystawieniem oceny niedostatecznej z przedmiotu.
9. Informacja dotycząca zgody lub braku zgody na rejestrowanie dźwięku i obrazu podczas zajęć: dopuszcza się rejestrowania dźwięku i obrazu podczas zajęć.
10. Informacja dotycząca zasad i terminu wglądu przez studentów do ocenionych prac:
oceniający prace zapewnia wgląd do ocenionych prac podczas zajęć.
11. Inne dodatkowe informacje niezbędne w realizacji zajęć, zgodne z Regulaminem studiów PW: Osiąganie efektów uczenia się zapisane w karcie przedmiotu identyfikowane jest poprzez aktywność studenta na zajęciach oraz formę, zakres i inwencję w przygotowaniu pracy seminaryjnej.
|