Politechnika Warszawska - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Komunikacja w działalności gospodarczej

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 7200-EK000-LZP-0166 Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Komunikacja w działalności gospodarczej
Jednostka: Kolegium Nauk Ekonomicznych i Społecznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 2.00 (w zależności od programu)
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: (brak danych)
Skrócony opis:

Celem kursu jest zapoznanie słuchaczy z podstawowymi zagadnieniami komunikacji interpersonalnej w kontekście relacji biznesowych oraz nabycie przez uczestników umiejętności i zasad skutecznej komunikacji w ramach biznesowej kultury organizacyjnej.

Pełny opis:

Celem kursu jest zapoznanie słuchaczy z podstawowymi zagadnieniami komunikacji interpersonalnej w kontekście relacji biznesowych oraz nabycie przez uczestników umiejętności i zasad skutecznej komunikacji w ramach biznesowej kultury organizacyjnej.

Literatura:

Aronson, Elliot. Człowiek istota społeczna, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002.

Jim Blythe. Komunikacja marketingowa, Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002.

Frank Luntz, Words that work, Nowy Jork/Boston: Hachette Books, 2008.

Arkadiusz Potocki, Renata Winkler, Agnieszka Żbikowska. Techniki komunikacji w organizacjach gospodarczych, Warszawa: Difin, 2003

Metody i kryteria oceniania:

wykład

prezentacje multimedialne

konwersatorium

Zajęcia w cyklu "rok akademicki 2019/2020 - sem. zimowy" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-21
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 16 godzin, 25 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Aleksandra Kolemba
Prowadzący grup: Aleksandra Kolemba
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-17
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 16 godzin, 30 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Mateusz Grodecki
Prowadzący grup: Mateusz Grodecki
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Skrócony opis:

Celem kursu jest zapoznanie słuchaczy z podstawowymi zagadnieniami komunikacji interpersonalnej w kontekście relacji biznesowych oraz nabycie przez uczestników umiejętności i zasad skutecznej komunikacji w ramach biznesowej kultury organizacyjnej.

Pełny opis:

Celem kursu jest zapoznanie słuchaczy z podstawowymi zagadnieniami komunikacji interpersonalnej w kontekście relacji biznesowych oraz nabycie przez uczestników umiejętności i zasad skutecznej komunikacji w ramach biznesowej kultury organizacyjnej.

Literatura:

Aronson, Elliot. Człowiek istota społeczna, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002.

Jim Blythe. Komunikacja marketingowa, Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002.

Frank Luntz, Words that work, Nowy Jork/Boston: Hachette Books, 2008.

Arkadiusz Potocki, Renata Winkler, Agnieszka Żbikowska. Techniki komunikacji w organizacjach gospodarczych, Warszawa: Difin, 2003

Zajęcia w cyklu "rok akademicki 2017/2018 - sem. zimowy" (zakończony)

Okres: 2017-10-01 - 2018-02-18
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 16 godzin, 60 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Mateusz Grodecki
Prowadzący grup: Mateusz Grodecki
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Warszawska.