( Matematyka )-Informatyka w multimediach-mgr.-EITI (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych)
Plany zajęć grupy przedmiotów
-
2018Z - rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy -
2019Z - rok akademicki 2019/2020 - sem. zimowy -
2020Z - rok akademicki 2020/2021 - sem. zimowy -
2021Z - rok akademicki 2021/2022 - sem. zimowy -
2022L - rok akademicki 2021/2022 - sem. letni -
2022Z - rok akademicki 2022/2023 - sem. zimowy -
2023L - rok akademicki 2022/2023 - sem. letni -
2023Z - rok akademicki 2023/2024 - sem. zimowy -
2024L - rok akademicki 2023/2024 - sem. letni -
Plan przecięty w wybranym przedziale dat
| |||||||||||||
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2018Z - rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy 2019Z - rok akademicki 2019/2020 - sem. zimowy 2020Z - rok akademicki 2020/2021 - sem. zimowy 2021Z - rok akademicki 2021/2022 - sem. zimowy 2022L - rok akademicki 2021/2022 - sem. letni 2022Z - rok akademicki 2022/2023 - sem. zimowy 2023L - rok akademicki 2022/2023 - sem. letni 2023Z - rok akademicki 2023/2024 - sem. zimowy 2024L - rok akademicki 2023/2024 - sem. letni (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2018Z | 2019Z | 2020Z | 2021Z | 2022L | 2022Z | 2023L | 2023Z | 2024L | |||||
103A-TLRTM-MSP-MATMU | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład obejmuje podstawy teoretyczne metod i algorytmów stosowanych w kompresji, rozpoznawaniu, indeksowaniu, zanurzaniu i modelowaniu obiektów multimedialnych. W efekcie studenci opanują podstawową wiedzę o modelach matematycznych leżących u podstaw standardów multimedialnych oraz uzyskają umiejętność programowania i stosowania modeli matematycznych w typowych aplikacjach multimedialnych. |
|
|||||
103B-TLRTM-MSP-MATMU | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2020/2021 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot dotyczy matematycznych podstaw multimediów ze szczególnym uwzględnieniem sześciu generycznych aplikacji: kompresja, rozpoznawanie, zanurzanie obiektów cyfrowych, automatyczne adnotowanie obiektów cyfrowych, modelowanie 3D na potrzeby interfejsu człowiek maszyna oraz bezpieczeństwo danych z wykorzystaniem mediów cyfrowych. Wykład obejmuje prezentację technik transformacji liniowych i nieliniowych, metody optymalizacji liniowej i nieliniowej (w tym optymalizacji stochastycznej), modele probabilistyczne i modele dyskretne. Treści edukacyjne omawiane na wykładzie będą ilustrowane na sześciu zajęciach laboratoryjnych i siedmiu zajęciach ćwiczeniowych. |
|
|||||||||