( Algorytmy i techniki programowania )-Elektronika, Telekomunikacja-inż.-EITI (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych)
| ||||||||||||||||
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2018Z - rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy 2019L - rok akademicki 2018/2019 - sem. letni 2019Z - rok akademicki 2019/2020 - sem. zimowy 2020L - rok akademicki 2019/2020 - sem. letni 2020Z - rok akademicki 2020/2021 - sem. zimowy 2021L - rok akademicki 2020/2021 - sem. letni 2021Z - rok akademicki 2021/2022 - sem. zimowy 2022L - rok akademicki 2021/2022 - sem. letni 2022Z - rok akademicki 2022/2023 - sem. zimowy 2023L - rok akademicki 2022/2023 - sem. letni 2023Z - rok akademicki 2023/2024 - sem. zimowy 2024L - rok akademicki 2023/2024 - sem. letni (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2018Z | 2019L | 2019Z | 2020L | 2020Z | 2021L | 2021Z | 2022L | 2022Z | 2023L | 2023Z | 2024L | |||||
103A-TExxx-ISP-PROE | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z paradygmatem programowania obiektowego. W ramach przedmiotu przekazywana będzie dobra praktyka projektowania i programowania obiektowego oraz umiejętność abstrakcji problemów i ich zapisu w języku programowania. Przy okazji wykładu studenci zapoznają się także ze sposobami realizacji dynamicznych struktur danych. W ramach laboratorium studenci wykonywać będą programy według zaleceń prowadzących i będą nabywać sprawności w posługiwaniu się narzędziami wspomagającymi pracę programisty. |
|
|||||||
103B-TExxx-ISP-PRM | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z paradygmatem programowania strukturalnego. W ramach przedmiotu przekazywana będzie dobra praktyka programowania strukturalnego oraz umiejętność abstrakcji problemów i ich zapisu w języku programowania. W ramach laboratorium studenci nabywać będą sprawności w posługiwaniu się narzędziami wspomagającymi pracę programisty, a także ze środowiskiem systemu operacyjnego. Kontynuacją przedmiotu jest programowanie obiektowe. |
|
||||||
103A-INxxx-ISP-EOOP |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład przedstawia programowanie obiektowe w języku C++ i zapoznaje studentów z projektowaniem obiektowym oraz abstrahowaniem danych, interfejsem klasy i implementacją. Dziedziczenie, polimorfizm, funkcje wirtualne i abstrakcyjne są prezentowane w kontekście projektowania zstępującego. Przeciążanie operatorów oraz szablony służą ujednoliceniu oprogramowania. Obsługa wyjątków jest współczesnym mechanizmem wychwytywania i reagowania na sytuacje błędne. Omówienie biblioteki standardowej ma na celu zwiększenie wydajności tworzenia oprogramowania. |
|
||||||||||||||
103B-TExxx-ISP-AISDE | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z podstawami teorii algorytmów, teorii złożoności obliczeniowej, metodami tworzenia algorytmów poprawnych i zasadami działania podstawowych klas algorytmów nienumerycznych. Omawiane są zasady działania algorytmów, ich złożoności, podawane są przykłady kodów. Na laboratorium studenci badają praktycznie na komputerach właściwości omawianych algorytmów. |
|
|||||||||