( Przedmioty ekonomiczno-społeczne )--mgr.-EITI (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych)
| |||||||||||||||||||||||||||
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2012Z - rok akademicki 2012/2013 - sem. zimowy 2013L - rok akademicki 2012/2013 - sem. letni 2013Z - rok akademicki 2013/2014 - sem. zimowy 2014L - rok akademicki 2013/2014 - sem. letni 2014Z - rok akademicki 2014/2015 - sem. zimowy 2015L - rok akademicki 2014/2015 - sem. letni 2015Z - rok akademicki 2015/2016 - sem. zimowy 2016L - rok akademicki 2015/2016 - sem. letni 2016Z - rok akademicki 2016/2017 - sem. zimowy 2017L - rok akademicki 2016/2017 - sem. letni 2017Z - rok akademicki 2017/2018 - sem. zimowy 2018L - rok akademicki 2017/2018 - sem. letni 2018Z - rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy 2019L - rok akademicki 2018/2019 - sem. letni 2019Z - rok akademicki 2019/2020 - sem. zimowy 2020L - rok akademicki 2019/2020 - sem. letni 2020Z - rok akademicki 2020/2021 - sem. zimowy 2021L - rok akademicki 2020/2021 - sem. letni 2021Z - rok akademicki 2021/2022 - sem. zimowy 2022L - rok akademicki 2021/2022 - sem. letni 2022Z - rok akademicki 2022/2023 - sem. zimowy 2023L - rok akademicki 2022/2023 - sem. letni 2023Z - rok akademicki 2023/2024 - sem. zimowy (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2012Z | 2013L | 2013Z | 2014L | 2014Z | 2015L | 2015Z | 2016L | 2016Z | 2017L | 2017Z | 2018L | 2018Z | 2019L | 2019Z | 2020L | 2020Z | 2021L | 2021Z | 2022L | 2022Z | 2023L | 2023Z | |||||
103A-xxxxx-MSP-BIOET | brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia analizują najważniejsze dylematy moralne pojawiających się w bioetyce. Poruszane będą m.in. problemy związane z inżynierią genetyczną, klonowaniem, zapłodnieniem in vitro, aborcją i eutanazją. |
|
||
103A-xxxxx-DSP-PWZ20 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2016/2017 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
103A-xxxxx-MSP-DPZ |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają wprowadzić studentów w zagadnienia związane z budowaniem i Funkcjonowaniem zadaniowych/projektowych. W trakcie zajęć zanalizowane zostaną procesy i mechanizmy towarzyszące życiu zespołu tak, aby uczestnicy byli wstanie w przyszłości stworzyć ipoprowadzić zespół projektowy działający skutecznie. |
|
||
103B-xxxxx-MSP-DPZ | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2013/2014 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają wprowadzić studentów w zagadnienia związane z budowaniem i Funkcjonowaniem zadaniowych/projektowych. W trakcie zajęć zanalizowane zostaną procesy i mechanizmy towarzyszące życiu zespołu tak, aby uczestnicy byli wstanie w przyszłości stworzyć ipoprowadzić zespół projektowy działający skutecznie. |
|
||
103A-xxxxx-ISA-EEARE |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład dostarcza podstawowej wiedzy na temat: etyki ogólnej jako dyscypliny filozoficznej, kluczowych zagadnień etycznych związanych z działalnością badawczą oraz metodyki rozstrzygania dylematów etycznych odnoszących się do badan empirycznych i inżynierii. Umożliwia studentom wzbogacenie ich umiejętności w zakresie krytycznej analizy etycznych aspektów działalności badawczej, a także umiejętności dyskutowania na temat ich przekonań etycznych oraz ich obrony. |
|
||
103A-xxxxx-MSA-WUT3 | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
103B-xxxxx-MSP-FG |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają charakter interdyscyplinarna, łączą elementy filozofii, ekonomii i nauk politycznych. Podczas zajęć będą przedstawione i dyskutowane między innymi następujące tematy: czym jest globalizacja, hasła neoliberalizmu i "religia rynku", problem kultury masowej i konwergencji kultur, zderzenie cywilizacji, informacja jako źródło społecznego znaczenia. |
|
||
103A-xxxxx-MSP-PWS17 | brak | brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2013/2014 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
103B-xxxxx-MSP-GOR |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem jest zapoznanie z podstawowymi instytucjami gospodarki rynkowej. Ukazanie wpływu odmiennych w tym zakresie rozwiązań na cel gospodarowania. |
|
||
103C-xxxxx-MSP-GOR | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2013/2014 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem jest zapoznanie z podstawowymi instytucjami gospodarki rynkowej. Ukazanie wpływu odmiennych w tym zakresie rozwiązań na cel gospodarowania. |
|
||
103A-xxxxx-MSA-WUT18 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2017/2018 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
103A-xxxxx-MSP-INFIL |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Prezentacja różnych teorii dotyczących intuicji wraz z przykładami użycia intuicji w tworzeniu wiedzy matematycznej i nauki. Rola intuicji w matematyce, podstawach matematyki, logice, nauce i technice. Historyczna zmienność "tego, co jest intuicyjnie oczywiste" jako przyczyna rozwoju matematyki. Pokazanie roli i istnienia "intuicyjnych podstaw matematyki i nauki" ("horyzontu hermeneutycznego") dla nauki i techniki w różnych okresach rozwojowych, w tym dla ściśle sformalizowanej matematyki współczesnej. Historyczna zmienność fundamentalnych pojęć matematycznych i różnice pomiędzy matematyką starożytną, średniowieczną i współczesną. W ramach wykładów, przewiduje się także krótkie dyskusje niektórych zagadnień |
|
||
103B-xxxxx-MSP-INFIL | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2013/2014 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Prezentacja różnych teorii dotyczących intuicji wraz z przykładami użycia intuicji w tworzeniu wiedzy matematycznej i nauki. Rola intuicji w matematyce, podstawach matematyki, logice, nauce i technice. Historyczna zmienność "tego, co jest intuicyjnie oczywiste" jako przyczyna rozwoju matematyki. Pokazanie roli i istnienia "intuicyjnych podstaw matematyki i nauki" ("horyzontu hermeneutycznego") dla nauki i techniki w różnych okresach rozwojowych, w tym dla ściśle sformalizowanej matematyki współczesnej. Historyczna zmienność fundamentalnych pojęć matematycznych i różnice pomiędzy matematyką starożytną, średniowieczną i współczesną. W ramach wykładów, przewiduje się także krótkie dyskusje niektórych zagadnień. |
|
||
103A-xxxxx-MSP-KPF |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Czy maszyny mogą myśleć? Czy poznanie naukowe jest najwyższym rodzajem poznania? Co to jest intuicja? Wykład ma na celu rozważanie szeregu kwestii (takich jak wymienione i innych) oraz zaznajomienie z podstawowymi pojęciami filozoficznymi i klasycznymi kierunkami filozofii (Sokrates, Platon, Arystoteles, Kartezjusz, Kant, Husserl itd.), o których wiedza jest istotna w zrozumieniu szeregu koncepcji i problemów w fizyce, matematyce, astronomii i innych naukach. Pokazanie związku pomiędzy przemianami fizyki, kosmologii (w tym kosmologii relatywistycznej i ogólnej teorii względności), astronomii i matematyki a rozwojem filozofii. Geneza pojęć takich jak zbiór, nieskończoność, przestrzeń euklidesowa, liczba, mechanizacja czynności intelektualnych (np. rozumowań), prawdopodobieństwo, etc. Ukazanie istotnych związków między matematyką (i powstawaniem nowych teorii matematycznych), fizyką i filozofią na konkretnych przykładach (teoria względności, mechanika (...) |
|
||
103B-xxxxx-MSP-KPF | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2013/2014 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Czy maszyny mogą myśleć? Czy poznanie naukowe jest najwyższym rodzajem poznania? Co to jest intuicja? Wykład ma na celu rozważanie szeregu kwestii (takich jak wymienione i innych) oraz zaznajomienie z podstawowymi pojęciami filozoficznymi i klasycznymi kierunkami filozofii (Sokrates, Platon, Arystoteles, Kartezjusz, Kant, Husserl itd.), o których wiedza jest istotna w zrozumieniu szeregu koncepcji i problemów w fizyce, matematyce, astronomii i innych naukach. Pokazanie związku pomiędzy przemianami fizyki, kosmologii (w tym kosmologii relatywistycznej i ogólnej teorii względności), astronomii i matematyki a rozwojem filozofii. Geneza pojęć takich jak zbiór, nieskończoność, przestrzeń euklidesowa, liczba, mechanizacja czynności intelektualnych (np. rozumowań), prawdopodobieństwo, etc. Ukazanie istotnych związków między matematyką (i powstawaniem nowych teorii matematycznych), fizyką i filozofią na konkretnych przykładach (teoria względności, mechanika (...) |
|
||
103A-xxxxx-MSP-MPPS |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykłady mają rozbudzić zainteresowanie studentów dla sfery politycznej poprzez zrozumienie mechanizmów marketingu politycznego. Omówione będą zachowania wyborcze i ich związek z kampanią wyborczą, budowanie wizerunku polityka i niektóre formy i techniki propagandy politycznej. Na koniec zajmiemy się wpływem i odczytywaniem sondaży przedwyborczych. |
|
||
103B-xxxxx-MSP-MPPS | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2013/2014 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykłady mają rozbudzić zainteresowanie studentów dla sfery politycznej poprzez zrozumienie mechanizmów marketingu politycznego. Omówione będą zachowania wyborcze i ich związek z kampanią wyborczą, budowanie wizerunku polityka i niektóre formy i techniki propagandy politycznej. Na koniec zajmiemy się wpływem i odczytywaniem sondaży przedwyborczych. |
|
||
103A-xxxxx-MSA-EMAR | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2013/2014 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest rozwój intelektualnej sprawności studentów, niezbędnej do rozwiązywania problemów metodologicznych i etycznych pojawiających się w praktyce badawczej. |
|
||
1140-IBAME-MSP-2003 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2020/2021 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
103A-xxxxx-DSP-SL5 | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2014/2015 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
103C-xxxxx-MSP-PPRA | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2014/2015 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
103A-xxxxx-MSP-FUE | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zdobycie przez studentów wiedzy i umiejętności przydatnych do pozyskiwania środków z funduszy i programów UE. |
|
||
103A-xxxxx-MSP-PAPS | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2018/2019 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Młode, innowacyjne organizacje działające w warunkach podwyższonego ryzyka biznesowego doświadczają trudności związanych z mnogością regulacji prawnych znajdujących zastosowanie. Start Up’y podobnie do innych biznesów w początkowej fazie rozwoju dysponują nieznacznymi kompetencjami wewnętrznymi w zakresie organizacji i prowadzenia działalności. Brak doświadczenia i łączącej się z nim wiedzy dotyczącej prawnych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej powoduje częstokroć, że działalność jest nierentowna. Celem zajęć jest nabycie przez studentów wiedzy w zakresie prawnych ram budowania i organizacji działalności gospodarczej na etapie startu i we wczesnej fazie rozwoju. Zajęcia te są przeznaczone w głównej mierze dla studentów kierunków technicznych, ale również dla studentów wszelkich innych kierunków, którzy chcą uzyskać skompilowaną wiedzę odnoszącą się do możliwości i formy prowadzenia działalności w Polsce w przystępnej formie |
|
||
103B-xxxxx-MSP-POUS | brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Sztuka sprzedawania jest sztuką pokazywania. Niezależnie od ról pełnionych w społeczeństwie, bierzemy udział w różnych sytuacjach w których "kupujemy" lub "sprzedajemy" wiedzę. Treści stanowiące efekt doświadczenia i uczenia się trzeba w konstruktywny sposób umieć zaprezentować światu. Zajęcia mają więc służyć możliwie wszechstronnemu zapoznaniu studentów z metodami zdobywania uznania społecznego, a także metodami realizowania siebie jako istoty społecznej. |
|
||
103A-xxxxx-MSP-STUP | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2020/2021 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W ramach przedmiotu słuchacze zapoznają się z zagadnieniami związanymi z przedsiębiorczością innowacyjną, technologiczną, dynamiczną. Poznają narzędzia wdrażania projektów zgodnie z metodyką Lean Startup. Nabywają umiejętności związane z podejmowaniem decyzji w zakresie doboru odpowiedniej metodyki zarządzania w zależności od charakteru przedsięwzięcia. Studenci ćwiczą zdobyte umiejętności w ramach grupowej pracy projektowej. Na koniec studenci prezentują projekt i swoją pracę nad nim w ramach spotkania, w którym uczestniczą specjaliści – przedsiębiorcy, inwestorzy, edukatorzy. |
|
||
103A-xxxxx-MSP-SL4 | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2014/2015 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
103A-xxxxx-MSP-PW-SL |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
103A-xxxxx-DSP-PWS20 | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2014/2015 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
103A-xxxxx-MSP-SZ6 | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2015/2016 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
103A-xxxxx-MSP-RPT |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym celem przedmiotu jest zapoznanie słuchaczy WUSM Radiokomunikacja ze szczegółowymi zagadnieniami prawnymi dotyczącymi problematyki związanej generalnie z Prawem telekomunikacyjnym. Problemy związane z zawieraniem i wykonywaniem umów telekomunikacyjnych pozostaną głównymi punktami zainteresowań w czasie prowadzonych wykładów. W trakcie zajęć należy zaakcentować elementy administracyjne omawianych zagadnień, w tym problematykę wpływu organów administracyjnych na sposób zawierania umów telekomunikacyjnych i ich prawidłowego wykonywania. Dodatkowo szczególny nacisk położono na procedury dochodzenia roszczeń związanych z umowami telekomunikacyjnymi. W programie zwrócono też szeroko uwagę na elementy prawno-porównawcze związane z funkcjonowaniem Polski w układzie Unii Europejskiej, a w szczególności funkcje organów Unii. |
|
||