( Metody inżynierii informatycznej )-Inżynieria systemów informatycznych-inż.-EITI (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych)
| ||||||||||||||||
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2018Z - rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy 2019L - rok akademicki 2018/2019 - sem. letni 2019Z - rok akademicki 2019/2020 - sem. zimowy 2020L - rok akademicki 2019/2020 - sem. letni 2020Z - rok akademicki 2020/2021 - sem. zimowy 2021L - rok akademicki 2020/2021 - sem. letni 2021Z - rok akademicki 2021/2022 - sem. zimowy 2022L - rok akademicki 2021/2022 - sem. letni 2022Z - rok akademicki 2022/2023 - sem. zimowy 2023L - rok akademicki 2022/2023 - sem. letni 2023Z - rok akademicki 2023/2024 - sem. zimowy 2024L - rok akademicki 2023/2024 - sem. letni (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2018Z | 2019L | 2019Z | 2020L | 2020Z | 2021L | 2021Z | 2022L | 2022Z | 2023L | 2023Z | 2024L | |||||
103C-INIIT-ISP-MOA | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przekazanie wiedzy na temat zaawansowanych metod modelowania obiektów w grafice komputerowej. Zwraca się uwagę na fakt, że przy modelowaniu konieczne jest zazwyczaj uwzględnianie zmian, jakie powinny zachodzić zarówno w scenie jak i w samym obiekcie z upływem czasu. Student ma okazję zapoznać się zarówno z intuicyjnym podejściem, jak też z podejściami bardziej abstrakcyjnymi, takimi jak IFS, L-systemy, modelowanie symulacyjne i geometryczne oraz porównać ze sobą te metody w różnych zastosowaniach. Podstawy kompozycji estetycznej filmów pozwalają tworzyć bardziej zaawansowane animacje. |
|
||||||
103D-INIIT-ISP-NTR | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem wykładu jest przedstawienie metod i narzędzi służących do szybkiego tworzenia aplikacji. Zostanie przedstawiona architektura aplikacji opartych na komponentach oraz kilka popularnych frameworków. Studenci zapoznają się z budową własnych komponentów. Zostaną przedstawione metody dostępu do danych w aplikacjach webowych. |
|
||||||||
103A-INIIT-ISP-PAIN | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem wykładu jest prezentacja konwencji systemowych, wewnętrznej organizacji i narzędzi dla współczesnych systemów zarządzania oknami. Praktyczne zapoznanie studentów z zasadami projektowania aplikacji dla takich systemów. |
|
|||||||||
103A-INIIT-ISP-UXP1A | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem wykładu jest zapoznanie słuchaczy z :
|
|
||||||||||||
103A-INIIT-ISP-PIK | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2018/2019 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest praktyczne przygotowanie do pracy w zawodzie projektanta/programisty w zakresie aplikacji internetowych i korporacyjnych. Wykład jest poświęcony praktycznym zagadnieniom architektury, projektowania i implementacji współczesnych aplikacji internetowych oraz aplikacji klasy korporacyjnej. Na wykładzie omówione zostaną różne aspekty projektowania poszczególnych warstw aplikacji rzutujące na dobór technologii. Wyżej wymienione zagadnienia zostaną uzupełnione przeglądem najpopularniejszych i najistotniejszych na rynku technologii skupionych w, oraz wokół platformy Java (w tym Java Enterprise Edition, standardy JCP) ale także innych standardów (OMG, W3C) lub rozwiązań popularnych, ale nie będących standardami (np. rozwiązania firmy Google). Omówiony zostanie też współczesny warsztat pracy programisty. W ramach projektu studenci zaprojektują i zaimplementują aplikację z użyciem wybranego stosu technologicznego. |
|
|||||