Inżynieria i analiza danych, II st. - przedmioty obowiązkowe, sem. 3 z 3 (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych)
| |||||||
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2018Z - rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy 2020L - rok akademicki 2019/2020 - sem. letni 2021L - rok akademicki 2020/2021 - sem. letni (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2018Z | 2020L | 2021L | |||||
1120-DS000-MSP-0232 | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2019/2020 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cel przedmiotu: Nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji pracy dyplomowej przez studentów, połączony z ćwiczeniem umiejętności przygotowywania prezentacji i referowania wyników badań. Wymagania wstępne / przedmioty poprzedzające: Posiadanie wiedzy, umiejętności i kompetencji do podjęcia i realizacji pracy dyplomowej magisterskiej |
|
||||
1120-DS000-MSP-0233 |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przygotowanie studentów do zespołowej pracy badawczej nad realnym problemem. W tym celu studenci w zespołach będą analizowali rzeczywiste dane pochodzące od partnerów biznesowych lub organizacji społecznych, aby zidentyfikować i rozwiązać zagadnienia badawcze. W ramach wykładów prowadzonych przy współpracy z partnerami studenci będą mogli poznać specyfikę dziedzinową i po zidentyfikowaniu problemu poznać istniejące rozwiązania. W ramach laboratoriów studenci będą konstruować własne rozwiązanie zidentyfikowanego problemu. Celem takiej formy prezentacji problemu jest pokazanie wartości wiedzy domenowej w rozwiązywaniu rzeczywistych problemów. Zajęcia kończą się raportem podsumowującym wyniki przeprowadzonych prac oraz publiczną prezentacją wyników. |
|
|||||