Programowanie aplikacji wielowarstwowych (blok obieralny) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych)
| |||||||||||||||
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2018Z - rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy 2019L - rok akademicki 2018/2019 - sem. letni 2019Z - rok akademicki 2019/2020 - sem. zimowy 2020L - rok akademicki 2019/2020 - sem. letni 2020Z - rok akademicki 2020/2021 - sem. zimowy 2021L - rok akademicki 2020/2021 - sem. letni 2021Z - rok akademicki 2021/2022 - sem. zimowy 2022L - rok akademicki 2021/2022 - sem. letni 2022Z - rok akademicki 2022/2023 - sem. zimowy 2023Z - rok akademicki 2023/2024 - sem. zimowy 2024L - rok akademicki 2023/2024 - sem. letni (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2018Z | 2019L | 2019Z | 2020L | 2020Z | 2021L | 2021Z | 2022L | 2022Z | 2023Z | 2024L | |||||
1120-IN000-ISP-0501 | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2018/2019 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przekazanie wiedzy i zapewnienie umiejętności w dziedzinie technologii chmurowych, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień architektonicznych i wykorzystania infrastruktury zewnętrznych dostawców do udostępniania usług i systemów informatycznych. Wymagania wstępne / przedmioty poprzedzające: Znajomość systemów Unix/Linux, zagadnień architektury systemów informatycznych, technologii i protokołów sieciowych. Realizacja przynajmniej jednego z przedmiotów bloku Programowanie aplikacji wielowarstwowych (sem.5) |
|
|||||||
1120-IN000-ISP-0502 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przekazanie wiedzy na temat technologii stosowanych w tworzeniu aplikacji WWW, ich architektury oraz zaprezentowanie ich wykorzystania w biznesowym i technologicznym kontekście systemów przetwarzających informacje przestrzenne. Wymagania wstępne / przedmioty poprzedzające: Programowanie obiektowe, Projektowanie obiektowe |
|
|||||
1120-IN000-ISP-0517 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2021/2022 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przekazanie wiedzy na temat tworzenia aplikacji mobilnych (Android oraz iOS) w technologii Flutter. Po ukończeniu kursu studenci powinni: - potrafić zaimplementować aplikację mobilną na platformy iOS i Android - zaprojektować wielowartstową architekturę aplikacji mobilnej, poprawnie separując warstwy interfejsu użytkownika, logiki biznesowej oraz dostępu do danych - sprawnie implementować elementy interfejsu użytkownika takie jak layouty, formularze, nawigacja oraz animacje - pobierać dane do aplikacji z zewnętrznych API opartych o protokół HTTP |
|
|||||
1120-IN000-ISP-0511 | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2019/2020 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przekazanie wiedzy na temat tworzenia aplikacji WWW oraz natywnych aplikacji mobilnych zgodnie z podejściem „learn once, write anywhere” w oparciu o paradygmaty zawarte w technologii React (ReactJs oraz ReactNative). Po ukończeniu kursu studenci powinni potrafić: - pracować w grupie (pracującej w ekosystemie trzech współpracu-jących zespołów) - posłużyć się technologią ReactJs aby zaprojektować i zaimple-mentować aplikację działającą w przeglądarce - posłużyć się technologią ReactNative aby zaprojektować i zaim-plementować aplikację natywną działającą w systemie Android lub iOS - posłużyć się narzędziami programistycznymi i wdrożeniowymi wspomagającymi pracę w powyższymi technologiami - zaprojektować i zaimplementować zestaw mikroserwisów udo-stępniających dane jednocześnie dla aplikacji WWW oraz mobilnej. Wymagania wstępne / przedmioty poprzedzające: Programowanie obiektowe, Programowanie w środowisku graficznym, Bazy danych, Projektowanie obiektowe. |
|
|||||||
1120-DS000-ISP-0505 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2020/2021 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wymagania wstępne / przedmioty poprzedzające: Programowanie Zalecane: Bazy danych Celem przedmiotu jest przedstawienie technologii i architektur stosowanych w tworzeniu aplikacji WWW |
|
||||||
1120-IN000-ISP-0503 | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cel przedmiotu: Zaznajomienie studentów z najważniejszymi współczesnymi koncepcjami i technologiami wykorzystywany przy tworzeniu aplikacji webowych z wykorzystaniem wzorca architektonicznego Model-Widok-Kontroler. Wymagania wstępne / przedmioty poprzedzające: Programowanie 2 - obiektowe, Programowanie 3 - zaawansowane, Programowanie w środowisku graficznym, Bazy danych, Projektowanie obiektowe |
|
||||||||