Informatyka i Systemy Informacyjne, Przetwarzanie i analiza danych, semestr 3 z 3 (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych)
Grupa przedmiotów: Informatyka i Systemy Informacyjne, Przetwarzanie i analiza danych, semestr 3 z 3
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
| |||||
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2019L - rok akademicki 2018/2019 - sem. letni (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2019L | |||||
1120-INPAD-MSP-0322 |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2018/2019 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
1120-INPAD-MSP-0321 |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2018/2019 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest realizacja praktycznych projektów budowy systemu składowania i analizy danych (w grupach), które pozwolą wykorzystać i zweryfikować wiedzę teoretyczną, zdobytą w trakcie studiów, ze szczególnym uwzględnieniem składowania i analizy danych w trybie wsadowym lub strumieniowym, potencjalnie z użyciem środowisk Big Data. Wymagania wstępne / przedmioty poprzedzające: Statystyka matematyczna, Wstęp do uczenia maszynowego, Przetwarzanie danych w językach R i Python, Techniki wizualizacji danych |
|
|||
1120-INPAD-MSP-0232 |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2018/2019 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||