( Courses in English )--eng.-EITI (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych)
| ||||||||||||||||||||||||||||
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2012Z - rok akademicki 2012/2013 - sem. zimowy 2013L - rok akademicki 2012/2013 - sem. letni 2013Z - rok akademicki 2013/2014 - sem. zimowy 2014L - rok akademicki 2013/2014 - sem. letni 2014Z - rok akademicki 2014/2015 - sem. zimowy 2015L - rok akademicki 2014/2015 - sem. letni 2015Z - rok akademicki 2015/2016 - sem. zimowy 2016L - rok akademicki 2015/2016 - sem. letni 2016Z - rok akademicki 2016/2017 - sem. zimowy 2017L - rok akademicki 2016/2017 - sem. letni 2017Z - rok akademicki 2017/2018 - sem. zimowy 2018L - rok akademicki 2017/2018 - sem. letni 2018Z - rok akademicki 2018/2019 - sem. zimowy 2019L - rok akademicki 2018/2019 - sem. letni 2019Z - rok akademicki 2019/2020 - sem. zimowy 2020L - rok akademicki 2019/2020 - sem. letni 2020Z - rok akademicki 2020/2021 - sem. zimowy 2021L - rok akademicki 2020/2021 - sem. letni 2021Z - rok akademicki 2021/2022 - sem. zimowy 2022L - rok akademicki 2021/2022 - sem. letni 2022Z - rok akademicki 2022/2023 - sem. zimowy 2023L - rok akademicki 2022/2023 - sem. letni 2023Z - rok akademicki 2023/2024 - sem. zimowy 2024L - rok akademicki 2023/2024 - sem. letni (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2012Z | 2013L | 2013Z | 2014L | 2014Z | 2015L | 2015Z | 2016L | 2016Z | 2017L | 2017Z | 2018L | 2018Z | 2019L | 2019Z | 2020L | 2020Z | 2021L | 2021Z | 2022L | 2022Z | 2023L | 2023Z | 2024L | |||||
103A-xxxxx-ISA-EACAW |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Umiejętności pisania akademickiego, nie ćwiczone na kursach ELAN 1 i ELAN 2, stanowią integralny element Egzaminu C1 Academic. Dlatego szczególnie zaleca się uczęszczanie na zajęcia EACAW, podczas których omawiane jest pisanie różnego rodzaju tekstów, między innymi: raportu, listów formalnych (np. motywacyjnego), życiorysu, opisu procesu, itd. |
|
||
103A-TCTCM-ISA-EBACK | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2015/2016 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zadaniem przedmiotu jest zapoznanie studentów z nowoczesnymi przewodowymi systemami i sieciami teletransmisyjnymi warstwy szkieletowej i dostępowej, omówieniem ich struktur i mechanizmów działania. |
|
||
103A-TCTCM-MSA-EADIR |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot dotyczy programowania modułów rozpoznawania obrazów cyfrowych ze szczególnym uwzględnieniem głębokich sieci neuronowych i tych metod wizji komputerowej, które nadal wykazują przewagę. Wykład obejmuje transformacje tensorowe, podstawowe architektury sieci neuronowe, techniki optymalizacji, modele probabilistyczne w klasyfikacji, zagadnienia detekcji, lokalizacji, rozpoznawania i indeksowania obiektów (w tym znaczniki twarzy, orientacja głowy i sylwetki oraz ekspresja twarzy) oraz filtracji (w tym zmianę rozdzielczości obrazu, rektyfikację obrazu oraz ulepszanie sygnału mowy w dziedzinie spektrogramu). Zajęcia projektowe poza opisem dwóch projektów stanowią wprowadzenie narzędzi programistycznych. Studenci pracując w środowisku Google Colab doskonalą swoje umiejętności programowania sieci neuronowych na platformach Pythona. Dwie prace domowe zadane pogłębią znajomość narzędzi, które student wykorzysta w swoich projektach, a dwa testy pokryją materiał omawiany na wykładzie. |
|
||
103A-TCTCM-MSA-EASP | brak |
![]() |
brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z zagadnieniami adaptacyjnego przetwarzania sygnałów w kontekście ich praktycznych zastosowań. Po uzupełnieniu wiadomości w zakresie optymalnego przetwarzania sygnałów losowych, omawiane są główne klasy algorytmów adaptacyjnych wraz z przykładami ich zastosowań, m.in. w telekomunikacji, radiolokacji, elektronice medycznej, akustyce. Podsumowaniem zajęć jest przejście od klasycznych systemów adaptacyjnych do sztucznych sieci neuronowych. Podczas zajęć laboratoryjnych i projektowych studenci implementują algorytmy adaptacyjne, badają ich właściwości, a także przetwarzają adaptacyjnie sygnały spotykane w wybranych zastosowaniach. |
|
||
103A-CSCSN-ISA-EADS | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład przedstawia podstawowy materiał pozwalający na zrozumienie struktur danych. Paradygmat projektowania (i programowania) obiektowego jest wykorzystywany do prezentacji abstrakcyjnych typów danych. Główny akcent jest położony na algorytmy wykorzystywane w operacjach na strukturach danych. |
|
||
103B-CTxxx-ISA-EADS | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2015/2016 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład przedstawia podstawowy materiał pozwalający na zrozumienie struktur danych. Paradygmat projektowania (i programowania) obiektowego jest wykorzystywany do prezentacji abstrakcyjnych typów danych. Główny akcent jest położony na algorytmy wykorzystywane w operacjach na strukturach danych. |
|
||
103A-CTxxx-ISA-EANA2 |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem wykładu jest zapoznanie studentów z podstawowymi pojęciami i zastosowaniami rachunku całkowego funkcji jednej zmiennej rzeczywistej oraz z rachunkiem różniczkowym i całkowym funkcji wielu zmiennych rzeczywistych i elementami analizy wektorowej. |
|
||
103A-TCTCM-ISA-EANTE | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2020/2021 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z różnymi typami anten oraz z ich charakterystykami. Szczególny nacisk jest położony na omówienie nowych rodzajów anten. |
|
||
103A-xxxxx-MSA-EATEC | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2023/2024 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Argument technology is a sub-field of Artificial Intelligence in which computational methods of creating, identifying, analysing, evaluating and visualising arguments and debates are employed. In the last couple of years, the growing interest in argument technologies may be observed, concurrently with the launch of the IBM’s Grand Challenge, Project Debater, the AI system that can debate humans in real time on a variety of complex topics. Contemporary advances in argument and debating technologies cover a wide range of research strands including the building of argument corpora and argument analytics for argument mining (the automated extraction of arguments from natural language data) and explainable AI. |
|
||
1130-EMARO-MSA-2005 | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
103A-INISY-MSP-EASAR | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2020/2021 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
103A-TLRTM-MSA-EAUD | brak | brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2013/2014 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
103A-ELxxx-DSA-EARAD |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Lecture will be an introduction to automotive radar technology, starting from basic ideas and fundamentals - sounding waveform design, radar signal processing, detection, simultaneous tracking of multiple objects, pedestrian detection, pedestrian identification. Subsequently, the course will bring students the challenges and issues in implementation for real-life applications. |
|
||
103A-xxxxx-ISA-EBDE |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
A student is expected to submit a copy of the B.Sc. diploma dissertation along with a positive assessment of it from his/her supervisor. |
|
||
103A-xxxxx-ISA-EBULA | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2017/2018 - sem. letni
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
103A-CTxxx-ISA-ECIRC |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2012/2013 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
103A-CTxxx-ISA-ECIRS | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2013/2014 - sem. zimowy
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Kurs wprowadza elementarne pojęcia analizy obwodów elektrycznych w dziedzinie czasu i częstotliwości, między innymi takie jak: podstawowe elementy obwodów, równania obwodów liniowych w dziedzinie czasu i częstotliwości, analiza obwodów w stanie nieustalonym i ustalonym, transmitancje, przejście sygnału przez system. Omówione są również podstawy reprezentacji i analizy sygnałów analogowych. Zrozumienie jak powiązane są ze sobą wprowadzone pojęcia i w jaki sposób obwód odpowiada na pobudzenia o różnej częstotliwości jest podstawą dalszych studiów w zakresie telekomunikacji, przetwarzania sygnałów i elektroniki analogowej. Wykład zapoznaje studentów z podstawowymi pojęciami i technikami. Wprowadzany materiał jest ilustrowany przykładami umożliwiającymi ich jakościowe zrozumienie. Ćwiczenia mają bardziej ilościowe podejście, którego celem jest zastosowanie materiału wprowadzonego na wykładzie do rozwiązania przykładowych problemów. Laboratorium umożliwia praktyczną (...) |
|
||
103A-TCTCM-ISA-ECOPR | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
rok akademicki 2015/2016 - sem. letni
|